Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2987
Назва: Інноваційні аспекти управління трудового потенціалу
Автори: Щербак, В. Г.
Ключові слова: трудовий потенціал
інноваційний розвиток
конкурентні переваги персоналу
розвиток бренд-капіталу
ринок інтелектуально праці
Дата публікації: 2009
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Щербак В. Г. Інноваційні аспекти управління трудового потенціалу [Текст] / В. Г. Щербак. — Харків : ХНЕУ, 2009. — 332 с.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність, види та методи оцінювання трудового потенціалу як економічної категорії, визначено особливості його формування за умов структурно-інноваційних перетворень економіки України. Розроблено основні положення парадигми інноваційного розвитку та пріоритетні напрями державної політики щодо відтворення, використання та розвитку трудового потенціалу підприємства. Висвітлено питання формування нових стандартів якості праці за умов постіндустріальної економіки. Наведено методи оцінювання конкурентних переваг персоналу підприємства, описано основні форми ринку інтелектуальної праці, охарактеризовано види та життєвий цикл технологій інноваційної діяльності. Показано значення бренд-капіталу галузі як фактора підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Рассмотрены сущность, виды и методы оценивания трудового потенциала как экономической категории, определены особенности его формирования в условиях структурно-инновационных преобразований экономики Украины. Разработаны основные положения парадигмы инновационного развития и приоритетные направления государственной политики относительно восстановления, использования и развития трудового потенциала предприятия. Освещены вопросы формирования новых стандартов качества труда в условиях постиндустриальной экономики. Приведены методы оценивания конкурентных преимуществ персонала предприятия, описаны основные формы рынка интеллектуального труда, охарактеризованы виды и жизненный цикл технологий инновационной деятельности. Показано значение бренд-капитала отрасли как фактора повышения конкурентоспособности предприятия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2987
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 978-966-676-300-9
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Монографії)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161108_101.pdf7,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Cover2016.ZZ_Image007.jpgОбкладинка90,61 kBJPEGЕскіз
Переглянути/Відкрити
20161108_101_TitulZmist.pdfТитульна сторінка + зміст690,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.