Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3357
Title: Фирменный стиль в музыкальной индустрии: новые стратегии создания
Authors: Семченкова, О. Р.
Issue Date: 2016
Publisher: ДП "Видавничий дім "Персонал"
Citation: Семченкова О. Р. Фирменный стиль в музыкальной индустрии: новые стратегии создания / О. Р. Семченкова // Проблеми та перспективи розвитку маркетингу, зв'язків з громадскістю та дизайну в рекламній індустрії : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 2016). — К.: ДП "Видавничий дім "Персонал", 2016. — Вип. 5. — С. 214-215.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3357
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161130_502.pdf223,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.