Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3490
Title: Дослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків України
Authors: Усик, С. П.
Колтонюк, Т. С.
Keywords: consumer
juices
product
innovation
taste
потребитель
соки
товар
новинка
вкус
споживач
соки
товар
новинка
смак
Issue Date: 2012
Citation: Усик С. П. Дослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків України [Текст] / С. П. Усик, Т. С. Колтонюк // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 4 (66). - C. 213-216.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті визначено ставлення споживачів до виведення на ринок соків товарів-новинок. Виявлено основні фактори, що впливають на споживацький вибір, смакові уподобання, найзручнішу упаковку, найефективніші елементи маркетингових комунікацій та бажані місця купівлі для даного товару.
В статье определено отношение потребителей к выводу на рынок соков товаров-новинок. Выявлены основные факторы, влияющие на потребительский выбор, вкусовые предпочтения, удобную упаковку, эффективные элементы маркетинговых коммуникаций и желаемые места покупки для данного товара.
The article defines the attitude of consumers to the launch of new products to the juice market. The main factors influencing consumer choice, taste preferences, convenient packaging, the most effective elements of marketing communications and preferred purchase place of this product are considered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3490
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V66_P213-216.pdf225,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.