Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3610
Назва: Использование концепции брендинга украинскими предприятиями легкой промышленности
Інші назви: Використання концепції брендингу українськими підприємствами легкої промисловості
Автори: Зимбалевская, Ю. В.
Ключові слова: концепція брендингу
стратегії брендингу
легка промисловість
сегменти ринку
торговельні марки
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Зимбалевская Ю. В. Использование концепции брендинга украинскими предприятиями легкой промышленности / Ю. В. Зимбалевская // Бизнес и проблемы долгосрочного устойчивого социально-экономического развития. — СПб.: НОУ ВПО «Институт бизнеса и права», 2013. — Вып. 14. — С. 94-101.
Source: Бизнес и проблемы долгосрочного устойчивого социально-экономического развития
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості використання концепції брендингу українськими виробниками товарів легкої промисловості. Надано характеристику тенденцій розвитку ринку брендових товарів: проведено аналіз найбільш розповсюджених стратегій брендів за основними сегментами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3610
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISBN: 978-5-89751-067-2
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161228_Zimbalevska.pdf334,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.