Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3678
Назва: Порівняльний аналіз класифікацій споживачів одягу за ставленням до моди
Автори: Головчанська, Є. О.
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Головчанська Є. О. Порівняльний аналіз класифікацій споживачів одягу за ставленням до моди [Текст] / Є. О. Головчанська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 5 (61). - C. 79-85.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано відомі класифікації споживачів одягу за ставленням до моди, порівняно дані про частки різних груп у суспільстві, та можливості їх використання при проектуванні нових моделей одягу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3678
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V61_P079-085.pdf225,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.