Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3730
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T09:27:13Z-
dc.date.available2017-01-04T09:27:13Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationЯренко А. В. Практичні аспекти використання інтернет-маркетингу в збутовій діяльності підприємств [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 4 (60). - C. 129-133.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3730-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання практичного застосування Інтернет-маркетингу у збутовій діяльності підприємств. Запропоновано методичний підхід до оцінювання доходів від Інтернет-сайту. Проведена апробація застосування Інтернет-маркетингу у збутовій діяльності офіційного дилера «Рено Україна» – підприємства «АТГ Рено ПАТ «Інститут транспорту нафти».uk
dc.languageuk
dc.titleПрактичні аспекти використання інтернет-маркетингу в збутовій діяльності підприємствuk
dc.typeArticle
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (60)uk
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V60_P129-133.pdf226,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.