Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3730
Назва: Практичні аспекти використання інтернет-маркетингу в збутовій діяльності підприємств
Автори: Яренко, А. В.
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Практичні аспекти використання інтернет-маркетингу в збутовій діяльності підприємств [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 4 (60). - C. 129-133.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання практичного застосування Інтернет-маркетингу у збутовій діяльності підприємств. Запропоновано методичний підхід до оцінювання доходів від Інтернет-сайту. Проведена апробація застосування Інтернет-маркетингу у збутовій діяльності офіційного дилера «Рено Україна» – підприємства «АТГ Рено ПАТ «Інститут транспорту нафти».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3730
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V60_P129-133.pdf226,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.