Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4066
Назва: Етика реклами в сучасному маркетингу
Автори: Фастунова, Л. С.
Романчук, С. А.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Фастунова Л. С. Етика реклами в сучасному маркетингу / Л. С. Фастунова, С. А. Романчук // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 102.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4066
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P102.pdf179,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.