Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4078
Назва: Розв’язання проблем маркетингу через впровадження стратегічного управлінського обліку
Автори: Липенко, М. О.
Радіонова, Наталія Йосипівна
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Липенко М. О. Розв'язання проблем маркетингу через впровадження стратегічного управлінського обліку / М. О. Липенко, Н. Й. Радіонова // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 117.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4078
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P117.pdf185,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.