Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4079
Title: Вплив системи збалансованих показників стратегічного управлінського обліку на маркетингові дослідження
Authors: Кисельова, А. А.
Радіонова, Наталія Йосипівна
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Кисельова А. А. Вплив системи збалансованих показників стратегічного управлінського обліку на маркетингові дослідження / А. А. Кисельова, Н. Й. Радіонова // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 118.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4079
Appears in Collections:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P118.pdf182,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.