Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4114
Title: Бренд: сутність та значення у підвищенні вартості підприємства
Authors: Пруднікова, Н. В.
Янковець, Т. М.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Пруднікова Н. В. Бренд: сутність та значення у підвищенні вартості підприємства / Н. В. Пруднікова, Т. М. Янковець // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 150.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4114
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P150.pdf178,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.