Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4144
Title: Партизанський маркетинг як інноваційна форма просування товару
Authors: Сінілкіна, А. В.
Губенко, Л. Д.
Яренко, А. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Сінілкіна А. В. Партизанський маркетинг як інноваційна форма просування товару / А. В. Сінілкіна, Л. Д. Губенко, А. В. Яренко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 160.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4144
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P160.pdf176,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.