Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4290
Title: Роль соціальних мереж у сучасному маркетингу
Authors: Зинорук, Л. В.
Мурована, Л. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Зинорук Л. В. Роль соціальних мереж у сучасному маркетингу [Текст] / Л. В. Зинорук, Л. В. Мурована // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України": 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 197.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4290
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160428-29_TEZY_V3_P197.pdf329,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.