Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4382
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorЗалізний, С. В.uk
dc.date.accessioned2017-01-30T13:27:03Z-
dc.date.available2017-01-30T13:27:03Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationГеселева Н. В. Методи підтримки прийняття рішень при оптимізації виробничо-збутової діяльності підприємства з урахуванням попиту споживачів [Текст] / Н. В. Геселева, С. В. Залізний // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. - 2016. - № 5 (103). - C. 44-50.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4382-
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано інструментарій комп’ютерного моделювання в межах систем прийняття господарських рішень при моделюванні поведінки споживача та організації збуту продукції. Запропоновані шляхи удосконалення виробничо-збутової діяльності ТОВ «Альфа» з урахуванням попиту споживачів дозволять оптимізувати асортимент продукції та обсяги виробництва, раціоналізувати витрати підприємства, підвищити прибутковість господарської діяльності та зміцнити конкурентні переваги підприємства на ринку.uk
dc.description.abstractВ работе проанализован инструментарий компьютерного моделирования в рамках систем принятия хозяйственных решений при моделировании поведения потребителя и организации сбыта продукции. Предложенные пути усовершенствования производственно-сбытовой деятельности ООО «Альфа» с учетом спроса потребителей позволят оптимизировать ассортимент продукции и объемы производства, рационализировать расходы предприятия, повысить прибыльность хозяйственной деятельности и укрепить конкурентные преимущества предприятия на рынке.ru
dc.description.abstractComputer simulation tools were analyzed within the framework of economic decisionmaking systems in modeling the behavior of the consumer and the organization of sales. The suggested ways to improve the production and marketing activity of "Alfa" company based on consumer demand will help to optimize the product range and production volumes, rationalize the costs of the company, increase profitability of economic activities and strengthen the competitive advantages of company in the market.en
dc.languageuk
dc.subjectdecision support systemsen
dc.subjectdemanden
dc.subjectconsumptionen
dc.subjectgraphen
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectexpert systemsen
dc.subjectsimulationsen
dc.subjectvirtual modelen
dc.subjecta queuing systemen
dc.subjectсистемы поддержки принятия решенийru
dc.subjectспросru
dc.subjectпотреблениеru
dc.subjectискусственный интеллектru
dc.subjectэкспертные системыru
dc.subjectимитационный экспериментru
dc.subjectвиртуальная модельru
dc.subjectсистемы массового обслуживанияru
dc.subjectсистеми підтримки прийняття рішеньuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectспоживанняuk
dc.subjectграфuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectекспертні системиuk
dc.subjectімітаційний експериментuk
dc.subjectвіртуальна модельuk
dc.subjectсистеми масового обслуговуванняuk
dc.titleМетоди підтримки прийняття рішень при оптимізації виробничо-збутової діяльності підприємства з урахуванням попиту споживачівuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorHeseleva, N. V.en
local.contributor.altauthorZalizny, S. V.en
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.contributor.altauthorЗализный, С. В.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні наукиuk
local.source.number№ 5 (103)uk
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V103_P044-050.pdf569,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.