Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4382
Title: Методи підтримки прийняття рішень при оптимізації виробничо-збутової діяльності підприємства з урахуванням попиту споживачів
Authors: Геселева, Н. В.
Залізний, С. В.
Keywords: decision support systems
demand
consumption
graph
artificial intelligence
expert systems
simulations
virtual model
a queuing system
системы поддержки принятия решений
спрос
потребление
искусственный интеллект
экспертные системы
имитационный эксперимент
виртуальная модель
системы массового обслуживания
системи підтримки прийняття рішень
попит
споживання
граф
штучний інтелект
експертні системи
імітаційний експеримент
віртуальна модель
системи масового обслуговування
Issue Date: 2016
Citation: Геселева Н. В. Методи підтримки прийняття рішень при оптимізації виробничо-збутової діяльності підприємства з урахуванням попиту споживачів [Текст] / Н. В. Геселева, С. В. Залізний // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. - 2016. - № 5 (103). - C. 44-50.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки
Abstract: В роботі проаналізовано інструментарій комп’ютерного моделювання в межах систем прийняття господарських рішень при моделюванні поведінки споживача та організації збуту продукції. Запропоновані шляхи удосконалення виробничо-збутової діяльності ТОВ «Альфа» з урахуванням попиту споживачів дозволять оптимізувати асортимент продукції та обсяги виробництва, раціоналізувати витрати підприємства, підвищити прибутковість господарської діяльності та зміцнити конкурентні переваги підприємства на ринку.
В работе проанализован инструментарий компьютерного моделирования в рамках систем принятия хозяйственных решений при моделировании поведения потребителя и организации сбыта продукции. Предложенные пути усовершенствования производственно-сбытовой деятельности ООО «Альфа» с учетом спроса потребителей позволят оптимизировать ассортимент продукции и объемы производства, рационализировать расходы предприятия, повысить прибыльность хозяйственной деятельности и укрепить конкурентные преимущества предприятия на рынке.
Computer simulation tools were analyzed within the framework of economic decisionmaking systems in modeling the behavior of the consumer and the organization of sales. The suggested ways to improve the production and marketing activity of "Alfa" company based on consumer demand will help to optimize the product range and production volumes, rationalize the costs of the company, increase profitability of economic activities and strengthen the competitive advantages of company in the market.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4382
ISSN: 2413-0117
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V103_P044-050.pdf569,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.