Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4479
Назва: Визначення критеріїв взаємовпливу високої та вуличної моди у формуванні актуального модного образу в індустрії моди
Інші назви: Определение взаимовлияния высокой и уличной моды в формировании актуального модного образа в индустрии моды
Defining mutual influence of couture and street fashion in the process of forming modern image in fashion industry
Автори: Чупріна, Н. В.
Ключові слова: масова мода
модні тендениїї
індустрія моди
суспільство споживання
висока мода
модний образ
общество потребления
индустрия моды
модный образ
массовая мода
высокая мода
модные тенденции
consumer society
fashion trends
fashion industry
mass fashion
haute couture
fashion appearance
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чупріна Н. В. Визначення критеріїв взаємовпливу високої та вуличної моди у формуванні актуального модного образу в індустрії моди / Н. В. Чупріна // Культура і сучасність. — 2016. — № 2. — С. 72-76.
Source: Культура і сучасність
Короткий огляд (реферат): В статті обгрунтовано. що модні зміни 1960-х років сприймаються критиками і оглядачами моди не як щосезонні коливання споживацького смаку або переваг, а як інновації, що впливають на еволюцію модних процесів, перегляд суспільних цінностей і моральних засад, шо залишили незабутній слід у розвитку моди. Визначено, що з того часу альтернативна мода, або так звана антимода. постійно і настирливо вплітається у творчість модельєрів «haute couture» і навпаки часто висока естетика реалізується через «вуличну моду».
В работе обосновано, что модные изменения 1960-хгодов воспринимаются критиками и обозревателями моды не как ежесезонные колебания потребительского вкуса или предпочтений. а как инновации, которые влияют на эволюцию модных процессов, пересмотр общественных ценностей и моральных основ, которые оставили неизгладимый след в развитии моды. Определено, что с того времени альтернативная мода, или так называемая антимода. постоянно и настойчиво вплетается в творчество модельеров «haute couture» и наоборот - часто зысокая эстетика реализуется через «уличную моду».
The study gives the grounds for the assumption that fashionable changes of 1960th are perceived by fashion critics and commentators not as every-season changes of consumer taste or advantages, but as innovations, which influence evolution of fashion processes and revision of public values and moral basis, which made a great contribution into fashion development. The research determines that since then the alternative fashion, or so called anti-fashion, constantly and insistently intertwines into the creation of "haute couture" designers, and vice versa, often high aesthetics realizes through the "street fashion".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4479
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
ISSN: 2226-0285
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170201_502.pdf249,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.