Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/450
Title: Сегментація суб'єктів індустрії моди як учасників модного процесу
Other Titles: SEGMENTATION OF THE FASHION INDUSTRY SUBJECTS OF AS PARTICIPANTS OF FASHION PROCESS
Authors: Чупріна, Н. В.
Keywords: суб’єкт індустрії моди
модний продукт
модний стандарт
ринок масового одягу
продукт моди
торгові точки
fashion industry subject
fashion product
fashion standard
fashion mass market
fashion product
trade outlet
Issue Date: 2015
Citation: Чупріна Н. В. Сегментація суб'єктів індустрії моди як учасників модного процесу / Н. В. Чупріна // Вісник Хмельницького національного університету . - 2015. - № 2. - 73-80.
Abstract: В статті сформульовано, охарактеризовано та класифіковано складові компоненти модного бізнесу. Визначено структурнологічні зв’язки між суб’єктами індустрії моди, які впливають на формування модних стандартів у сучасному суспільстві споживання. Здійснено характеристику форматів торгових точок ринку модного одягу в структурі індустрії моди, сегментацію споживацького ринку модного одягу здійснюють за суттєвими критеріями. Розроблено модель взаємодії суб’єктів індустрії моди.
In the article it is formulated, described and classified the constructive components of fashionbusiness. Certainly structurallylogical connections between subjects of fashion industry, which influence on forming of fashion standards in modern society of consumption, are determined. Description of formats of trade outlets of fashion clothes' market is carried out in the structure of fashion industry; the fashion mass market segmentation of clothes has done after substantial criteria. The model of cooperation of subjects of fashion industry is developed.
URI: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/450
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра художнього моделювання костюма (ХМК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160125_101.pdf482.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.