Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5497
Назва: Когнітивне навантаження студентів із різними стилями навчання
Інші назви: Когнитивная нагрузка студентов с разными стилями обучения
Cognitive Load of Students with Different Learning Styles
Автори: Деркач, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: підготовка студентів хімічних спеціальностей
інформаційно-комунікаційні технології
когнітивне навантаження
подготовка студентов химических специальностей
информационно-коммуникационные технологии
когнитивная нагрузка
training of students of chemical specialties
information and communication technology
cognitive load
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Деркач Т. М. Когнітивне навантаження студентів із різними стилями навчання / Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – № 6. – С. 55-63.
Source: Педагогіка і психологія професійної освіти
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі педагогічно виваженого і доцільного застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці студентів з хімічних дисциплін. Вивчено кореляції між сумарним когнітивним навантаженням учнів з використанням різних електронних ресурсів та сформованими у них навчальними перевагами. Застосування описаної в статті методики дозволяє контролювати когнітивне навантаження студентів, а також запобігати його зайвому підвищенню.
Статья посвящена проблеме педагогически взвешенного и целесообразного применения информационно-коммуникационных технологий в подготовке студентов по химическим дисциплинам. Изучены корреляции между суммарной когнитивной нагрузкой обучающихся с использованием различных электронных ресурсов и сформированными у них учебными предпочтениями. Применение описанной в статье методики позволяет контролировать когнитивную нагрузку студентов, а также прогнозировать и предотвращать ее излишнее повышение.
The article deals with the problem of pedagogically reasonable and appropriate use of information and communication technologies in the course of teaching chemical disciplines to students. The author studies correlations between the total cognitive load of students with the use of various electronic resources and already formed learning preferences. The use of the techniques described in this article allows one to control the cognitive load of students as well as to predict and prevent its excessive increase.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5497
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
ISSN: 2218-5186
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PPPOsvity_2012(6)_ukr.pdfОсновна стаття466,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.