Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 86.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Сутність маркетингової конкурентної стратегіїПетренко, А. К.; Євсейцева, О. С.
2016Глобалізація процесів логістикиКолтко, Ю. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Стратегії вибору галузі для диверсифікаціїГриппа, І. К.; Євсейцева, О. С.
2016"Таємний покупець" як метод маркетингового дослідженняКоломієць, К. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Дослідження забезпечення якісної вищої освіти у контексті університету світового рівнюЯренко, А. В.; Хоменко, О. І.
2016Товарні інновації промислових підприємствМороз, І. О.; Хоменко, О. І.
2016Соціальні мережі та їх значення в маркетингуАсянова, А. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Вибір оптимального способу просування компанії, що спеціалізується на event-marketingРамандаш, Ю. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Особливості просування споживчих товарів в інтернетіДемиденко, Д.; Хоменко, О. І.
2016Маркетингове стратегічне управління портфелем бізнесу підприємстваКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.