Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 29.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022The systematization of methodological tools of the cost management system of the enterpriseRadionova, Nataliia; Skrypnyk, M.; Matiukha, M.; Sayun, A.; Bunda, O.
2022Financial planning of innovative entrepreneurs in the system of institutional environment and public administrationSieriebriak, Kseniia; Krasnoshtan, Olexander; Bebko, S.; Kononenko, Anna; Batrak, Olha; Dudko, Pavlo; Kozhushko, Roman; Palchuk, Olena
2022Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networksYevseitseva, Olena; Liulchak, Z.; Semenda, O.; Järvis, M.; Ponomarenko, Igor
4-июл-2022Intrinsic motivation of Millennials and Generation Z in the new post-pandemic realityChala, Nina; Poplavska, Oksana; Danylevych, Nataliia; Ievseitseva, Olena; Sova, Roman
2022Місце зведення даних у нейромаркетингуКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2022Особливості використання Project Management у маркетингуПрокопенко, Т. О.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна
2022Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваКвіта, Г. М.; Борисенко, Анастасія Сергіівна
2022Удосконалення маркетингової політики підприємстваШіковець, К. О.; Манухіна, Юлія Ігорівна
окт-2022International innovation collaboration of business and higher education in a framework of the Chinese global initiative "One belt - one road: background and prospectsLiu, Yiru; Gryshchenko, Ivan; Cherniavska, Olena; Morhulets, Oksana; Cherniavska, Oleksandra; Wang, Zhijun