Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 250.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Особливості Data Science у сучасних умовахПономаренко, Ігор Віталійович
жов-2020Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковкиБіловодська, О. А.
чер-2020Opinion leaders in influence marketing as innovative instrument of brand promotion and digitalizationBilovodska, Olena; Kulik, Daria
2020Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризмуБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
жов-2020Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвідБіловодська, О. А.
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, І. І.
тра-2020Чат-бот як інструмент маркетингових комунікаційБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
тра-2020Використання чат-боту в Інтернет маркетингуБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
тра-2020Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджментуБіловодська, О. А.
бер-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.