Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 101-110 зі 114.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Логістичний аутсортинг як перспективний напрям розвитку транспортних компаній в умовах кризиЗимбалевська, Ю. В.; Ящук, А. С.
2015Впровадження Інтернет-технологій як метод підвищення ефективності маркетингової діяльності на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Подгорецька, В. С.
2015Соціально-культурний вплив реклами на суспільствоЗимбалевська, Ю. В.; Улько, Т. С.
2015Ко-маркетинг як один із найефективніших видів маркетингових стратегійЗимбалевська, Ю. В.; Литвиненко, А. О.
2015Стратегічне маркетингове планування (ТОВ "СушиЯ")Євсейцева, О. С.; Вартова, М. В.
2015Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовахЯренко, А. В.; Хапіна, О. Ю.
2015Ринок роздрібної торгівлі в умовах кризи та шляхи мінімізації негативного впливуХоменко, О. І.; Сокуренко, Н. В.
2015Інноваційні технології Інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Духніч, С. Є.
2015Маркетингова товарна політика та інновації промислового підприємстваХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2015Цінова політика як елемент маркетингової діяльності підприємстваЗимбалевська, Ю. В.; Хаян, І. А.