Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Історія брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
бер-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2018Тренди 2017 року, що впливають на брендингЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. Р.
201810 найдорожчих брендів за версією журналу ForbesЗимбалевська, Ю. В.; Волковинська, П. С.
2020Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послугБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.