Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5635
Назва: Marketing aspects of audit companies activities improvement in Ukraine
Інші назви: Маркетингові аспекти вдосконалення діяльності аудиторських компаній в Україні
Маркетинговые аспекты совершенствования деятельности аудиторских компаний в Украине
Автори: Podolna, Valentina
Topenko, Julia
Ievseitseva, Olena
Ключові слова: marketing activity
marketing mix
audit services
audit services market
audit company
perception
маркетингова діяльність
маркетинг-мікс
аудиторські послуги
послуги на ринку аудиту
аудиторська компанія
сприйняття
маркетинговая деятельность
маркетинг-микс
аудиторские услуги
услуги на рынке аудита
аудиторская компания
восприятие
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Podolna V. V. Marketing aspects of audit companies activities improvement in Ukraine / V. V. Podolna, J. A. Topenko, O. S. Ievseitseva // Науковий вісник Полісся. – 2016. – Вип. 4 (8), Ч. 2. – С. 340-345.
Source: Науковий вісник Полісся
Scientific Bulletin of Polissia
Короткий огляд (реферат): The article investigates features of audit services market in Ukraine. The nature of the audit services market is determined; the distinctive features of audit services are analyzed. There have been systematized consumers queries, service customers according to a five-stage model of perception. There have also been revealed some peculiarities of the marketing activities of companies of audit services market that are based on components of the marketing mix and the model oriented at the consumers' request.
В статті досліджено особливості ринку аудиторських послуг України. Визначена сутність ринку аудиторських послуг, проаналізовані відмінні ознаки аудиторських послуг. Систематизовані запити споживачів, замовників послуг за п’ятиступеневою моделлю сприйняття. Виявлені особливості маркетингової діяльності компаній на ринку аудиторських послуг, що базується на складових маркетингового комплексу та моделі, орієнтованої на запити споживачів.
В статье исследованы особенности рынка аудиторских услуг Украины. Определена сущность рынка аудиторских услуг, проанализированы отличительные признаки аудиторских услуг. Систематизированы запросы потребителей, заказчиков услуг по пятиступенчатой модели восприятия. Выявлены особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке аудиторских услуг, что базируется на составляющих маркетингового комплекса и модели, ориентированной на запросы потребителей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5635
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2410-9576 (Print)
2412-2394 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170324_303.pdf356,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20170324_303_Titul.pdfТитульна сторінка215,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20170324_303_Zmist.pdfЗміст193,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.