Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5881
Назва: Характеристика українського ринку споживання трикотажних виробів. Зміни технології виробництва й проектування асортименту
Автори: Людвіченко, Т. Г.
Чаюн, В. Г.
Мотовиловець, Н. В.
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Людвіченко Т. Г. Характеристика українського ринку споживання трикотажних виробів. Зміни технології виробництва й проектування асортименту [Текст] / Т. Г. Людвіченко, В. Г. Чаюн, Н. В. Мотовиловець // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 93-96.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу компаній "fast fashion", удосконаленню методів планування асортимету за допомогою застосування матриці з метою успішного розвитку трикотажної фабрики ВАТ "Софія".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5881
Faculty: Факультет індустрії моди
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bul2010_N5T5_P093-096.pdf329,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.