Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6213
Назва: Складові інноваційної економіки - освіта, технологічні уклади, когнітивні технології
Інші назви: Составляющие инновационной экономики – образование, технологические уклады, когнитивные технологии
Components of innovative economy – education, technological way, cognitive technologies
Автори: Чубукова, О. Ю.
Раллє, Н. В.
Ключові слова: інноваційна економіка
трикутник знань
технологічний уклад
когнітивні технології
инновационная экономика
треугольник знаний
технологический уклад
когнитивные технологии
innovative economy
knowledge triangle
technological way
cognitive technologies
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чубукова О. Ю. Складові інноваційної економіки – освіта, технологічні уклади, когнітивні технології / О. Ю. Чубукова, Н. В. Раллє // Науковий вісник Полісся. – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – № 3 (7). – С. 130-133.
Source: Науковий вісник Полісся
Научный вестник Полесья
Scientific bulletin of Polissia
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються три джерела і три складові частини формування та розвитку інноваційної економіки. Пропонуються заходи підвищення рівня конкурентоспроможності національних вищих учбових закладів, переходу на нові технологічні уклади, впровадження когнітивних методів управління.
В статье рассматриваются три источника и три составные части формирования и развития инновационной экономики. Предлагаются меры повышения конкурентоспособности национальных высших учебных заведений, перехода на новые технологические уклады, внедрение когнитивных методов управления.
The article deals with three sources and three components of the formation and development of in-novative economy. It is proposed the measures to enhance the competitiveness of the national higher education, to make the transition to the new technological structure, to implement the methods of cognitive management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6213
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2410-9576 (Print)
2412-2394 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170511_307.pdf295,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.