Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6540
Title: Особливості кольоросприйняття в навчанні хімії
Other Titles: Особенности цветовосприятия в обучении химии
Features of colour perception in teaching chemistry
Authors: Деркач, Тетяна Михайлівна
Язикова, Євгенія Володимирівна
Keywords: тип інтелекту
кольоросприйняття
вивчення хімії
тип интеллекта
цветовосприятие
изучение химии
type of intelligence
colour perception
learning chemistry
Issue Date: 2011
Citation: Деркач Т. Особливості кольоросприйняття в навчанні хімії / Т. Деркач, Є. Язикова // Біологія і хімія в школі. – 2011. – № 2. – С. 36–38.
Source: Біологія і хімія в школі
Abstract: Досліджено вплив кольоросприйняття студентами з різним типом інтелекту на ефективність вивчення окремих тем курсу хімії. Показано, що кольоросприйняття може ефективно застосовуватися в розробці наочних навчальних засобів. Визначено теми, в яких запропонована методика є найбільш ефективною.
Исследовано влияние цветовосприятия студентами с разным типом интеллекта на эффективность изучение отдельных тем курса химии. Показано, что цветовосприятие может эффективно применяться в разработке наглядных учебных средств. Определены темы, в которых предложенная методика является наиболее эффективной.
The influence of colour perception on the effectiveness of learning of certain topics of chemistry was studied for students with different intelligence types. It is shown that colour perception can be effectively applied in the development of visual learning tools. Topics, where the proposed technique is of higher effectiveness, were defined.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6540
Faculty: Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій
Department: Кафедра промислової фармації
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bio_Chem_Sc_2011_No2.pdfОсновна стаття479,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.