Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6832
Назва: Формування інноваційної стратегії підприємства на основі оцінки рівня його інноваційної активності
Автори: Королько, О. М.
Белявська, К. С.
Тарасенко, І. О.
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Королько О. М. Формування інноваційної стратегії підприємства на основі оцінки рівня його інноваційної активності [Текст] / О. М. Королько, К. С. Белявська, І. О. Тарасенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 5 (49). - C. 55-62.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті приведено проблеми інноваційного розвитку підприємств легкої промисловості, забезпечення конкурентоспроможності та фінансової стійкості підприємств, формування стратегії інноваційного розвитку підприємств та підвищення його інноваційної активності.
Проблемы инновационного развития предприятий легкой промышленности; обеспечение конкурентоспособности и финансовой устойчивости предприятий. Формирование стратегии инновационного развития предприятия и повышение его инновационной активности.
The article suggests the methodological approach to the enterprise innovation activity level estimation. The approach is based on consideration of both an enterprise innovation potential and the level of an enterprise innovation activity strategic management. The optimal quantity of capital investment in innovation needed for provision the desired level of innovation activity has been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6832
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V49_P055-062.pdf365,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.