Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6956
Назва: Інтелектуальний аналіз даних для вирішення економічних завдань
Автори: Іванченко, Н. О.
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Іванченко Н. О. Інтелектуальний аналіз даних для вирішення економічних завдань [Текст] / Н. О. Іванченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 2 (46). - C. 148-150.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Сучасний бізнес такий багатогранний, кількість факторів, що потенційно впливають на будь-яке рішення, може обчислюватися десятками. Конкуренція посилюється щоденно, життєвий цикл товарів коротшає, переваги клієнтів міняються все швидше. Для розвитку бізнесу необхідно максимально динамічно реагувати на стрімко змінне бізнес-оточення, враховуючи тонкі закономірності розвитку подій.
Современный бизнес многогранен, количество факторов, которые потенциально влияют на любое решение, может вычисляться десятками. Конкуренция усиливается ежедневно, жизненный цикл товаров укорачивается, преимущества клиентов меняются все быстрее. Для развития бизнеса необходимо максимально динамически реагировать на стремительно изменяющееся бизнес-окружение, учитывая тонкие, а временами трудноуловимые, закономерности развития событий.
Modern business is many-sided, quantity of factors which potentially influence on the decision, can in tens. Competition of daily, the life cycle of commodities shortens, advantages of clients change all quick. For development of business it is necessary maximally dynamically to react on swiftly business-surroundings, taking into account thin, and conformities to the law of development of events.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6956
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 1813-6796
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V46_P148-150.pdf209,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.