Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/717
Назва: Шляхи підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства
Автори: Геселева, Н. В.
Омелюх, О. В.
Ключові слова: management
efficiency
competitiveness
forecasting
and nnovatsiyni processes innovative development
innovation potential
управления
эффективность
конкурентоспособность предприятия
прогнозирования и инновационные процессы
инновационное развитие
инновационный потенциал
управління
ефективність
конкурентоспроможність підприємства
прогнозування
інноваційні процеси
інноваційний розвиток
інноваційний потенціал
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Геселева Н. В. Шляхи підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства [Текст] / Н. В. Геселева, О. В. Омелюх // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 63-70.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Дослідження ефективності впровадження інноваційних проектів на підприємстві. Використано загальновідомі методи економічного аналізу і дослідження економічних процесів: системний підхід, факторний і порівняльний аналіз, економіко-статистичне, розрахунково-нормативне модулювання. В роботі проаналізована доцільність впровадження нововведень, що дозволяють реалізувати на підприємстві безвідходне виробництво. В результаті досягається підвищення прибутку, зменшення витрат та в кінцевому підсумку підвищення конкурентоспроможності підприємства. Досліджено шляхи досягнення ефективних інновацій на підприємстві. Розроблено заходи щодо підвищення ефективності інноваційної діяльності у виробничій сфері. Реалізація ідеї безвідходного виробництва з подальшою оцінкою доцільності її впровадження дозволяє розробити стратегію розвитку підприємства в сучасних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/717
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V77_P063-070.pdf242,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.