Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/718
Назва: Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарів
Автори: Яренко, А. В.
Ключові слова: controlling
marketing
distribution channels
industrial enterprise
industrial products
sales service
контроллинг-сбыт
каналы распределения
промышленное предприятие
продукция промышленного назначения
служба сбыта
контролінг-збут
канали розподілу
промислове підприємство
продукція промислового призначення
служба збуту
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарів [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 70-79.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Обґрунтування особливостей організації системи збуту продукції промислових підприємств, з урахуванням системи оптимізації збуту при виробництві та реалізації продукції промислового призначення. Використані загальнонаукові та спеціальні методи: порівнювання, аналізу збутової діяльності, збалансованої системи показників, моделювання, діалектики, індукції і дедукції тощо. Дослідження збутової діяльності та сутності маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах, стало базою для обґрунтування стійкості збутових операцій, яку визначає система контролінг-збуту. Розроблено систему показників контролінг-збуту. Проведено моделювання системи контролінг-збуту, яке полягає у виявленні слабких сторін збутової діяльності, а також можливостей її профілактичної оптимізації. Можливість визначення ефективного функціонування контролінгу на основі показників збуту за допомогою моделювання системи збуту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/718
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V77_P070-079.pdf274,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.