Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7287
Назва: Адаптація маркетингової товарної стратегії до умов структурно-інноваційних перетворень економіки (на прикладі швейних підприємств)
Інші назви: Адаптация маркетинговой товарной стратегии в условиях структурно-инновационных преобразований экономики (на примере швейных предприятий)
Adaptation of the marketing product strategy in conditions of structural and innovative transformations of the economy (on example of sewing enterprises)
Автори: Вергун, А. М.
Бєлік, Д. П.
Ключові слова: адаптація
маркетингова товарна стратегія
швейна промисловість
комплекс маркетингу
структурно-інноваційні перетворення
адаптация
маркетинговая товарная стратегия
швейная промышленность
комплекс маркетинга
структурно-инновационные преобразования
adaptation
marketing product strategy
sewing industry
marketing mix
structural and innovative transformations
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Вергун А. М. Адаптація маркетингової товарної стратегії до умов структурно-інноваційних перетворень економіки (на прикладі швейних підприємств) / А. М. Вергун, Д. П. Бєлік // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 96-102.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему адаптації маркетингової товарної стратегії в умовах структурно-інноваційних перетворень економіки на прикладі швейного підприємства. Встановлено, що адаптацію слід розглядати як активний вплив управлінців на складові внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства з метою пристосування стратегічних складових маркетингової політики до мінливих умов ринку.
В статье рассматривается проблема адаптации маркетинговой товарной стратегии в условиях структурно-инновационных преобразований экономики на примере швейного предприятия. Установлено, что адаптацию следует рассматривать как активное воздействие управленцев на составляющие внутренней и внешней среды предприятия с целью приспособления стратегических составляющих маркетинговой политики к изменяющимся условиям рынка.
In this article the problem of adapting the marketing product strategy in conditions of structural and innovative transformations of the economy on the example of sewing enterprise. Found that adaptation should be considered as an active influence on management of the internal and external environment of the enterprise in order to adapt the strategic components of marketing policy to changing market conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7287
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра фінансів та фінансово-економічної безпеки
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P096-102.pdf494,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.