Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/784
Назва: Політика держави щодо забезпечення доступу до інклюзивної вищої освіти: економічний аспект
Автори: Скрипник, М. І.
Григоревська, Олена Олександрівна
Ключові слова: inclusion
inclusive education
economic policy
financing model
инклюзия
инклюзивное образование
экономическая политика
модель финансирования
інклюзія
інклюзивна освіта
економічна політика
модель фінансування
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Скрипник М. І. Політика держави щодо забезпечення доступу до інклюзивної вищої освіти: економічний аспект / М. І. Скрипник, О. О. Григоревська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 139-152.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): В даній роботі для уточнення та поглиблення економічної сутності інклюзивної освіти використано методи теоретичного узагальнення, групування і порівняння. Методи конкретизації, діалектичний метод, аналіз, синтез, абстрагування покладені в основу положень економічної політики держави в частині забезпечення інклюзивної освіти. Бібліометричний і бібліографічний методи застосовано при дослідженні напрямів проблемних питань за темою дослідження. Проаналізовано економічні проблеми, пов’язані із запровадженням інклюзивної освіти в Україні. Наведено можливі схеми фінансування. Обгрунтовано їх переваги та недоліки, що дозволило сформувати позицію щодо обрання інвестиційної або розрахованої на одну людину моделі фінансування. Наукова новизна полягає у теоретичному обґрунтуванні і розробці організаційно-методичних рекомендацій з удосконалення фінансування інклюзивної освіти в Україні, що дозволило підвищити її якість та доступність для особливих версит населення. На основі проведеного анкетування виявлено проблемні питання доступу до вищої освіти студентів з особливими потребами з метою забезпечення розробки заходів для їх подолання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/784
Розташовується у зібраннях:Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V90sp_P139-152.pdf343,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.