Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7933
Назва: Роль практичної підготовки у формуванні педагогічних компетентностей студентів першого рівня вищої освіти спеціальності «Професійна освіта» (за спеціалізаціями)
Інші назви: PREPARATION PRACTICAL ROLE IN FORMATION PEDAGOGIKAL COMPETENCE STUDENTOV THE FIRST OF LEVEL OF EDUCATION SPECIALITIES "PROFESSIONAL EDUCATION (SPECSALIZATION IN)"
Автори: Внукова, Ольга Миколаївна
Ключові слова: педагогічні компетентності
практична підготовка
педагогічна практика
майбутні інженери-педагоги
pedagogical competence
practical training
teaching practice
future engineers
teachers
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Внукова О. М. Роль практичної підготовки у формуванні педагогічних компетентностей студентів першого рівня вищої освіти спеціальності «Професійна освіта» (за спеціалізаціями) / О. М. Внукова // Наукові записки. Випуск 11. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 4. – Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – С. 130-133.
Source: Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду педагогічних компетентностей як інтегральних у підготовці інженерів-педагогів. Використовуючи методи аналізу та узагальнення, визначено педагогічні компетентності для майбутніх бакалаврів, деталізовано ці компетентності для спеціальності «Професійна освіта (за спеціалізаціями)». Обгрунтовано можливості навчальних дисциплін “Професійна педагогіка», «Методика професійного навчання», а також педагогічної практики у формуванні педагогічних компетентностей здобувачів першого рівня вищої освіти зазначеної спеціальності. Розкрито досвід організації та формулювання завдань практичної підготовки у КНУТД для набуття педагогічних компетентностей студентами інженерно-педагогічних спеціальностей. Результати можуть бути використані у розробці стандартів вищої освіти, освітніх програм, для обґрунтування рівнів та критеріїв педагогічних компетентностей та у практиці підготовки студентів спеціальності «Професійна освіта» (за спеціалізаціями) на першому рівні вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7933
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
ISSN: 2519-254X
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171030_Vnukova_P130-133.pdf415,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.