Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8124
Название: Реклама як знаряддя збуту
Авторы: Мурована, Л. В.
Коростинська, Н. Р.
Ключевые слова: реклама
стимулювання збуту
обсяги закупівель
попит
заходи стимулювання
маркетингова стратегія
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Коростинська Н. Р. Реклама як знаряддя збуту / Н. Р. Коростинська ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 349-350.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8124
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P349-350.pdf436,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.