Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8124
Назва: Реклама як знаряддя збуту
Автори: Мурована, Л. В.
Коростинська, Н. Р.
Ключові слова: реклама
стимулювання збуту
обсяги закупівель
попит
заходи стимулювання
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Коростинська Н. Р. Реклама як знаряддя збуту / Н. Р. Коростинська ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 349-350.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8124
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P349-350.pdf436,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.