Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/830
Title: Удосконалення системи управління розвитком персоналу на підприємствах
Authors: Дем’яненко, А. М.
Keywords: staff
staff management
staff development
attributive structure
professional development
персонал
управление персоналом
развитие персонала
атрибутивная структура,
профессиональное развитие
персонал
управління персоналом
розвиток персоналу
атрибутивна структура
професійний розвиток
Issue Date: 2015
Citation: Дем’яненко А. М. Удосконалення системи управління розвитком персоналу на підприємствах [Електронний ресурс] / А. М. Дем’яненко // Технології та дизайн. - 2015. - № 2 (15). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_2_18.
Source: Технології та дизайн
Abstract: У статті розглянуто розвиток персоналу як невід'ємну складову всієї системи управління персоналом. Розкрито особливості структури системи управління розвитком персоналу. Визначено головні елементи професійного розвитку працівника на підприємстві. Запропоновано шляхи безперервного професійного розвитку персоналу організації.
В статье рассматривается развитие персонала, как неотъемлемая составляющая всей системы управления. Кроме того выделяется структура системы управления развитием персонала. Раскрыты главные элементы профессионального развития. Предложены пути непрерывного профессионального развития
This paper deals with the development staff, as an integral part of the entire management system. Also singled out the structure control system of personnel development. Disclosed main elements of professional development. The ways of continuing professional development.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/830
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_2_18
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2015_N2_18.pdf193,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.