Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8448
Название: Main Tools and Tasks of Merchandising as Part of the Marketing Activities of Commercial Companies and their Impact on Buyers
Авторы: Renska, I.
Sinilkina, A.
Ключевые слова: merchandising
retailer
psychological influence
requirements for successful merchandising
merchandising tools
product placement
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Sinilkina A. Main Tools and Tasks of Merchandising as Part of the Marketing Activities of Commercial Companies and their Impact on Buyers / A. Sinilkina ; наук. кер. I. Renska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 677-678.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8448
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P677-678.pdf307,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.