Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1081-1090 из 1139.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Математичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємствГеселева, Н. В.; Головань, Х. В.
2015Сучасні стратегії маркетингу контролю якості продукціїЗінченко, О. В.; Армаш, Г. О.
2015Статистичні показники у маркетингуГеселева, Н. В.; Чегренець, Д. В.
2015Оптимізація витрат на контекстну рекламуГеселева, Н. В.; Марченко, О. А.
2015Сегментування ринку: стратегічний підхід до визначення привабливості ринкуЯренко, А. В.; Таран, Е. В.
2015Успішна антикризова PR-кампанія: шприцева паніка навколо PepsiЯренко, А. В.; Плахотнюк, М. С.
2015Маркетинг інновацій на ринку страхових послугДенисенко, М. П.; Коргун, О. П.
2015Напрямки ефективного використання інноваційного потенціалуКоваль, Л. А.; Петрова, Т. В.
2015Особливості обліку виробничих запасів за нормативним методомКалюжна, Г. Ю.
2015Проблеми збутової політики українських підприємствКоваль, Л. А.; Філоненко, Е. М.