Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/927
Title: Особливості національного брендингу
Authors: Кравець, О. О.
Євсейцева, О. С.
Писанець, К. К.
Keywords: national branding
Anholt Nation Brands Index
a logo
positive image
а slogan,
openness
национальный брендинг
положительный имидж
Аnhоlt Nаtиоn Brаnds Іndеx
логотип
лозунг
открытость
національний брендинг
позитивний імідж
Аnhоlt Nаtіоn Brаnds Іndеx
логотип
гасло
відкритість
Issue Date: 2015
Citation: Кравець О. О. Особливості національного брендингу [Електронний ресурс] / О. О. Кравець, О. С. Євсейцева, К. К. Писанець // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_19.
Source: Технології та дизайн
Abstract: Стаття присвячена питанням необхідності розробки національних брендів. Розглянуто поняття національного брендингу, критерії сприйняття будь-якої держави та ефекти від сформованого іміджу. Охарактеризовано ситуацію, що склалася на сучасному етапі розвитку брендингу країн та наведено приклади формування стратегії кількох країн. Також в статті представлені зразки туристичних логотипів та гасел таких країн як Сполучені Штати Америки, Канада, Колумбія, Бразилія, Франція, Польша, Чехія, Австралія, Багамські острови, Єгипет та Україна. Розглянуто показники оцінки брендів країн та представлено результати рейтингів 2015 року двох компаній Аnhоlt Nаtіоn Brаnds Іndеx та Brаnd Fіnаncе.
Статья посвящена вопросам необходимости разработки национальных брендов. Рассмотрены понятие национального брендинга, критерии восприятия любого государства и эффекты от сложившегося имиджа. Охарактеризована ситуация на современном этапе развития брендинга стран и приведены примеры формирования стратегии нескольких стран. Также в статье представлены образцы туристических логотипов и лозунгов таких стран как США, Канады, Колумбии, Бразилии, Франции, Польши, Чехии, Австралии, Багамских островов, Египта и Украины. Рассмотрены показатели оценки брендов стран и представлены результаты рейтингов 2015 г. компаний Аnhоlt Nаtиоn Brаnds Іndеx Brаnd Fиnаncе.
The article is devoted to the needs of national brands development. The term of national branding, criterias of perception of any state and effects from created image are searched. In the article we characterize the state of countries brends development and search principles of their strategies forming for few counties. Also in the article there are samples of logos and slogans tourist countries such as United States, Canada, Colombia, Brazil, France, Poland, Czech Republic, Australia, Bahamas, Egypt and Ukraine. We consider indicators for assessing brands and present the results of the ratings of companies Anholt Nation Brands Index and Brand Finance in 2015.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/927
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_19
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2015_N4_19.pdf273,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.