Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 44.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко, О. В.; Родіонов, С. О.; Кущ, Я. М.
2020Стратегія інтернет-маркетингу ІТ-продукту на ринку В2СОрдинський, В. І.
2012Концептуальні засади формування управлінської звітностіНападовська, Любов Василівна; Матюха, Микола Миколайович
2018Теоретичні основи формування міжкультурної комунікації в сучасному суспільствіМорозова, Є. С.; Птащенко, О. В.
2018Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологійБрусніцина, Д. Е.; Родіонов, С. О.
2018Новітні технології у викладанні дисциплін гуманітарного циклу та їх застосування на семінарських заняттяхГрєбєннікова, Н. В.
2012Інформаційні технології у національній антидемпінговій політиціЧубукова, О. Ю.; Бондаренко, О. О.
2012Запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсівДеркач, Тетяна Михайлівна
2013Середовище програмування NetLogo у навчанні хіміїДеркач, Тетяна Михайлівна; Стець, Надія Вікторівна
2018Використання Unreal Engine для створення інтерактивних презентацій у віртуальній реальностіФефелов, Андрій