Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 13.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Використання показника конкурентоспроможності фешн-виробу під час прийняття управлінських рішень на підприємствах індустрії модиБондаренко, Світлана Михайлівна
2014Characteristics of “fast fashion” concept in fashion industryChouprina, N. V.
2013Енергозберігаючі технології екодизайну у створенні сучасного одягу як продукту індустрії модиЧупріна, Н. В.
2015Принципи формування модних образів в індустрії моди в контексті кризи споживання модних продуктівЧупріна, Н. В.
2015Формирование дизайнерского предложения модного продукта в индустрии модыЧуприна, Н. В.
2015Значення об’єктів «HAUTE COUTURE» у формуванні споживацького попиту на продукти індустрії модиЧупріна, Н. В.; Флисак, Б.-М. П.
2015Становлення матеріально-культурного підходу у вивченні історії костюма та модиЧупріна, Н. В.
2014Требования дизайна к модной одежде массового спроса как к объекту проектирования в индустрии модыЧуприна, Н. В.
2017Характеристика средств реализации текущих модных тенденций в продуктах индустрии модыЧуприна, Н. В.
2017Трансформація та синтез художньо-композиційних елементів етнічного стилю при формуванні проектного образу в індустрії модиЧупріна, Н. В.; Захарчук, Євгенія Олексіївна