Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15675
Title: Людський чинник у системі управління якістю на підприємстві
Other Titles: Человеческий фактор в системе управления качеством на предприятии
Human factor in the quality management system at the enterprise
Authors: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Keywords: людський чинник
персонал
співробітники
задоволеність персоналу
лояльність персоналу
мотивація
корпоративна культура
система управління якістю
человеческий фактор
сотрудники
удовлетворенность персонала
лояльность персонала
мотивация
корпоративная культура
система управления качеством
human factor
staff
staff satisfaction
staff loyalty
motivation
corporate culture
quality management system
Issue Date: 2018
Citation: Бондаренко С. М. Людський чинник у системі управління якістю на підприємстві [Електронний ресурс] / С. М. Бондаренко // Економіка та суспільство. – 2018. – Вип. 18. – С. 286-291. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal-18/25-stati-18/2248-bondarenko-s-m
Source: Економіка та суспільство
Economy and Society
Abstract: Статтю присвячено питанням забезпечення задоволеності та лояльності персоналу підприємства, висвітленню ролі людського чинника в системі управління якістю на підприємстві. Орієнтованість підприємства на власний персонал відбивається в задоволеності та лояльності співробітників. До моделі лояльності персоналу входить винагорода за працю, можливість кар’єрного росту, репутація роботодавця та корпоративна культура. Для забезпечення лояльності співробітників на підприємстві розробляється загальний план, до якого входять засоби мотивації персоналу та його навчання, забезпечення позитивної репутації підприємства та його високої корпоративної культури.
Статья посвящена вопросам обеспечения удовлетворенности и лояльности персонала предприятия, освещению роли человеческого фактора в системе управления качеством на предприятии. Ориентированность предприятия на собственный персонал отражается в удовлетворенности и лояльности сотрудников. В модель лояльности персонала входит вознаграждение за труд, возможность карьерного роста, репутация работодателя и корпоративная культура. Для обеспечения лояльности сотрудников на предприятии разрабатывается общий план, в который входят средства мотивации персонала и его обучения, обеспечение положительной репутации предприятия и его высокой корпоративной культуры.
The article is devoted to issues of satisfaction and loyalty of the personnel of the enterprise, highlighting the role of the human factor in the quality management system at the enterprise. The company's focus on its own staff is reflected in the satisfaction and loyalty of its employees. The staff loyalty model includes: remuneration for work, career opportunities, employer reputation and corporate culture. To ensure loyalty of employees at the enterprise, a general plan is developed, which includes means of motivation of personnel and its training, ensuring a positive reputation of the enterprise and its high corporate culture.
DOI: 10.32782/2524-0072/2018-18-40
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15675
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2524-0072
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.