Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1794
Назва: Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхід
Автори: Чубукова, О. Ю.
Яренко, А. В.
Ключові слова: marketing
conceptual approach
marketing models
product assortment
market segmentation
communications
motivation system
маркетинг
концептуальный подход
модели маркетинга
товарный ассортимент
сегментация рынка
коммуникации
системы мотивации
маркетинг
концептуальний підхід
моделі маркетингу
товарний асортимент
сегментація ринку
комунікації
системи мотивації
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чубукова О. Ю. Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхід [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки". - 2016. - № 1 (95). - C. 98-104.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки"
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сучасні проблеми маркетингу на основі застосування концептуального підходу. Наведено результати дослідження, які надають змогу здійснювати критику антинаукових поглядів щодо розвитку маркетингу в системі «ринок-споживач». Доведено взаємозв’язок основних елементів маркетингу, які утворюють системні зв’язки, спираючись на моделі маркетингу, асортимент продукції підприємств, сегментацію ринку, комунікації та системи мотивації.
В статье рассмотрены современные проблемы маркетинга на основе применения концептуального подхода. Приведены результаты исследования дают возможность осуществлять критику антинаучных взглядов на развитие маркетинга в системе «рынок-потребитель». Доказана взаимосвязь основных элементов маркетинга, которые образуют системные связи, опираясь на модели маркетинга, ассортимент продукции предприятий, сегментацию рынка, коммуникации и системы мотивации.
The paper reveals the contemporary marketing problems within the framework of conceptual approach. The research findings allow for making criticism of anti-academic views on marketing development in the "market –consumer" system. A relationship of basic marketing elements which form systemic links basing on marketing models, product assortment of enterprises, market segmentation, communications and motivation system has been proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1794
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V95_P098-104.pdf200,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.