Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3822
Название: Sources of receiving information of modern tendencies in fashion industry
Авторы: Chouprina, N. V.
Ключевые слова: fashion industry
fashion trend information
trend-book
subjects of design
prognosis analysis
Дата публикации: дек-2016
Библиографическое описание: Chouprina N. V. Sources of receiving information of modern tendencies in fashion industry / N. V. Chouprina // Vlakna a Textil (Fibres and Textiles), Bratislava, SK. – 2016. – № 4. – P. 47-54.
Source: Vlakna a Textil
Fibres and Textiles
Краткий осмотр (реферат): The sources of information affecting the formation and expansion of modern tendencies in consuming world are considered in the article. Literal survey of various ways of getting information of modern tendencies in the fashion is analysed. The predictable methods of fashionable clothes in the market are described. An extent of influence of certain fashionable tendencies’ sources on particular consuming audience is defined. The ways of getting information of modern tendencies in the fashion world (PR-System) are described. The participant’s patterns of fashion process are concerned. The criterions of consuming attitude to fashion standards and fashion goods to be substantiated in sociological and marketing researches are defined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3822
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
ISSN: 1335-0617
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20170105_301.pdf206,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
20170105_301_Zmist.pdf173,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.