Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3822
Назва: Sources of receiving information of modern tendencies in fashion industry
Автори: Chouprina, N. V.
Ключові слова: fashion industry
fashion trend information
trend-book
subjects of design
prognosis analysis
Дата публікації: гру-2016
Бібліографічний опис: Chouprina N. V. Sources of receiving information of modern tendencies in fashion industry / N. V. Chouprina // Vlakna a Textil (Fibres and Textiles), Bratislava, SK. – 2016. – № 4. – P. 47-54.
Source: Vlakna a Textil
Fibres and Textiles
Короткий огляд (реферат): The sources of information affecting the formation and expansion of modern tendencies in consuming world are considered in the article. Literal survey of various ways of getting information of modern tendencies in the fashion is analysed. The predictable methods of fashionable clothes in the market are described. An extent of influence of certain fashionable tendencies’ sources on particular consuming audience is defined. The ways of getting information of modern tendencies in the fashion world (PR-System) are described. The participant’s patterns of fashion process are concerned. The criterions of consuming attitude to fashion standards and fashion goods to be substantiated in sociological and marketing researches are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3822
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
ISSN: 1335-0617
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170105_301.pdf206,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20170105_301_Zmist.pdf173,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.