Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5282
Title: Обращение к целевой аудитории потребителей в нейминге: традиции и современность
Other Titles: Звернення до цільової аудиторії споживачів в неймінгу: традиції та сучасність
Authors: Синявская, О. Е.
Keywords: нейминг
коммерческое наименование
целевая аудитория потребителей
диахронический анализ
Issue Date: 2016
Citation: Синявская О. Е. Обращение к целевой аудитории потребителей в нейминге: традиции и современность // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія: зб. наук. пр. – 2016. – Вип. 24, Т. 2. – С. 150-153.
Source: Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія
Abstract: В статье представлен анализ русских коммерческих наименований товаров XIX-XXI веков, которые содержат указание на потенциального потребителя именуемого продукта. Описаны специфические для каждого периода способы разработки подобных именований, и традиционные для российского нейминга виды номинаций.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5282
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SINYAVSKAYA_O.pdf224,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.