Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5282
Назва: Обращение к целевой аудитории потребителей в нейминге: традиции и современность
Інші назви: Звернення до цільової аудиторії споживачів в неймінгу: традиції та сучасність
Автори: Синявская, О. Е.
Ключові слова: нейминг
коммерческое наименование
целевая аудитория потребителей
диахронический анализ
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Синявская О. Е. Обращение к целевой аудитории потребителей в нейминге: традиции и современность // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія: зб. наук. пр. – 2016. – Вип. 24, Т. 2. – С. 150-153.
Source: Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія
Короткий огляд (реферат): В статье представлен анализ русских коммерческих наименований товаров XIX-XXI веков, которые содержат указание на потенциального потребителя именуемого продукта. Описаны специфические для каждого периода способы разработки подобных именований, и традиционные для российского нейминга виды номинаций.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5282
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SINYAVSKAYA_O.pdf224,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.