Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 28 (Search time: 0.013 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємстваЯренко, А. В.
2016Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствахЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2015Систематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженняхЯренко, А. В.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2013Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економікиЯренко, А. В.
2015Обґрунтування та моделювання вибору оптимальних каналів розподілу посередницьких підприємствЯренко, А. В.; Коломієць, Г. І.
2016Оптимізація та моделювання асортиментної політики підприємстваЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2013Обгрунтування та розробка системи показників маркетингового аудиту дистрибуціїЯренко, А. В.
Dec-2016Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системахЯренко, А. В.; Раллє, Н. В.
2015Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світуЯренко, А. В.