Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2017Social media marketing як ефективний спосіб просування інтернет-магазинуГончаренко, І. М.; Однолеток, М.
2017Сучасні проблеми та методи ефективної організації рекламної діяльностіНеживенко, П.
2017Бренд, людські емоції та способи впливу на нихБугас, Валерій Васильович; Сапян, А. С.
2017Ефективність рекламної діяльності підприємств в сучасних умовахБорецька, Н. П.; Молчанова, О. О.
2017Інтернет маркетинг - потреба сучасностіКошулько, Л. І.; Кузнецов, К. А.
2017Email-маркетинг. Якісний зворотній зв'язок від plain-text листаЄвсейцева, О. С.; Сидоренко, М. А.
2017Реклама як знаряддя збутуМурована, Л. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Психологічні механізми залучення уваги у рекламіПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Етапи розвитку інфографікиВасильєва, О. С.; Зионг Фионг Нга